星期五, 11月 16, 2007

Paris in Jail

身為HILTON集團的接班人,Paris一直都是話題人物,從自拍性愛影片到酒醉駕駛吊銷駕照,到最後入獄服刑。都非常有話題性。

我本身很喜歡看她的電視實境秀「簡單生活」(The Simple Life),和聽她專輯的high歌。
會讓人覺得他是一個勇於做自己的調皮搗蛋的大女孩><(或者是個騷貨?)

專輯裡有一首歌叫Stars Are Blind

被人改編成一首歪歌叫PARIS IN JAIL,內容當然就是在說他入獄的事囉


PARIS IN JAIL



歌詞如下:
I don’t mind being confined to L.A. state prison
(我不介意被關在LA監獄裡)
cause I would drive with DUIs
(因為我會酒醉駕車 註:DUI driving under the influence 酒醉駕車)
I caused some collisions
(我到處撞人)
They tell me now that my appeal has been denied
(人們告訴我我的上訴被駁回)
and that the sentence is now bona-fide
(更說,判決已經定讞了)
How about a chill that won’t insult my civic pride
(來點不會污辱我自豪感的吧)
like somewhere on the upper west side
(像是在紐約上西區的某處)
with a water slide
(還有滑水道呢~)
oh no

Even though they say I’m shady
(就算他們說我名聲不好)
I’m really so refined
(但其實我是很有教養的)

I need a cleaning lady
(我需要個打掃阿婆)
I can’t do time
(而且我沒那閒功夫去蹲苦牢)
Robert Blake and OJ Simpson
they both get off scot-free
(Robert Blake and OJ Simpson 他們都獲判無罪了)
(Robert Blake是著名演員 2004涉嫌多起謀殺案 但多次獲無罪 OJ Simpson是著名黑人美式足球運動員,1994年捲入殺妻案後,因起訴證據存有漏洞,令他無罪釋放)


I drive without a license
(我開車但沒駕照)
They throw the book right at me
(他們朝我臉上丟一本書)
It sucks to the highest degree
(爛到最高點)
aah aah

I went ape on a sex tape
(我在性愛影片裡狂熱得像個猩猩)
Guys are gaga
(男人們都為我瘋狂)
I must make my jail escape
(我一定要準備越獄)
I miss my Chihuahua
(因為我好懷念我的吉娃娃)

My friend Nicole drove down that freeway the wrong way
(我好友Nicole在高速公路上逆向開車)
She’ll probably get parole and float away
(他也許會被假釋然後飛走)
because she weighs, zero.
(因為他毫無重量)

Even though i caught the glamor
(就算我有魅力)
even though my clothes are fab(fabulous)
(就算我的衣服光鮮亮麗)
they throw me in the slammer
(他們還是把我丟進監獄裡)
Britney gets rehab(rehabilitation)
(小甜甜都改過自新了)
They put me in the big house
(他們還是把我丟進大房子裡)
sounds like a movie pitch
Paris goes up the river -
ends up as somebody’s bitch
They can’t do this to me, I’m rich.
aah aah

And now i am digging a ditch
(現在我在挖掘一個壕溝)
aah aah

My roommate’s a woman named Mitch.
(我得室友是個叫Mitch的女人)



最後一句歌詞的畫面超好笑。Mitch 應該是個lesbian吧。呵呵

沒有留言: